- Jesu li cijene izražene po sobi ili po osobi?
Cijene su izražene po smještajnoj jedinici.
- Kako mogu rezervirati smještaj online?
Provjerite slobodne datume, ispunite i pošaljite rezervacijski upitnik te slijedite daljnje upute u odgovoru domaćina.
Molimo Vas da prije uplate akontacije proučite pravila otkazivanja i plaćanja unaprijed.
Vaša uplaćena akontacija nama je i Vaša potvrda prihvaćanja uvjeta poslovanja cjenika.
Za uspješnu rezervaciju potrebno je uplatiti akontaciju iznosa koštanja jednog dana u roku tri (3) dana.
- Kada će mi se iznos skinuti s kartice?
Ako ste odabrali uplatu predujma putem kreditne kartice, iznos se tereti odmah pri nastanku rezervacije.
- Kartica mi je valjana. Zašto mi odbija online rezervaciju smještaja putem rezervacijskog sustava?
Za online rezervacije prihvaćamo sljedeće kreditne kartice: Visa, American Express, Diners i MasterCard
- Kako mogu promijeniti ili otkazati rezervaciju?
Ako želite izmijeniti ili otkazati postojeću rezervaciju, možete to učiniti online,
ili slanjem poruke e-pošte na adresu villasidro.hr@gmail.com
- Moram li platiti ako otkazujem rezervaciju?
Uvjeti otkazivanja rezervacije navedeni su u općim uvjetima poslovanja svakog cjenika.
Molimo vas da detaljno pročitate opće uvjete prije potvrđivanja rezervacije.
- Kako znam da je moja rezervacija potvrđena?
Ako rezervaciju garantirate kreditnom karticom, rezervacija se potvrđuje trenutačno.
Ako ste odabrali plaćanje putem bankovnog transfera, vaša je rezervacija osigurana
kada nam servis/banka potvrdi da je Vaša uplata stigla na račun
villa sidro.
U oba slučaja na vašu adresu e-pošte stiže potvrda rezervacije.
- Putujemo s djecom. Kako mogu dobiti dječji krevetić?
Dječji krevetić na sklapanje je dostupan. Prilikom postupka rezervacije, u drugom koraku,
dovoljno je zatražiti ga kako bi ga uredili za Vaše djetešce na vrijeme.
Villa sidro ima dizalo. Je li za osobe s invaliditetom?
Ovo je dobro pitanje, ali odgovor nije: nije obzirom na prostorije
TWC (tuš, WC) koje su, nažalost, uske.
- Putujemo s kućnim ljubimcem. Možemo li rezervirati i koja je cijena?
Villa sidro je domaćin mnogim gostima, velikima i malima i mislimo da bi nam održavanje higijene, pogotovo kada smo vremenski
ograničeni, u smjeni gostiju, otežalo primanje kućnih životinja, stoga je naš odgovor, nažalost, ne, ne primamo kućne životinje.
- Kad smijem ući u sobu na dan dolaska, a kad je moram napustiti na dan odlaska?
Točno vrijeme prijave i odjave navedeno je u općim uvjetima poslovanja.
- Pridržavate li se propisanih mjera zaštite zdravlja Vaših gostiju?
Da, provodimo sve mjere higijenske zaštite, ali nažalost, unatoč tim mjerama, gosti moraju biti svjesni da svojim ponašanjem pomažu ili
odmažu u tome kako ostati zdrav i da su sami odgovorni za ozljedu/ bolest.